GRĄŽINIMAS/REFUND/

LT

  1. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė ir pardavėjas su pirkėju aptarė jos trūkumus, pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo, savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

  • pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

  • atitinkamai sumažinti prekės kainą;

  • per sutartą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

  • vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

  1. Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas.

  2. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje ir abiem pusėm patogiu būdu. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių 1 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).

  3. Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti šių taisyklių 1 punkto reikalavimai tik pardavėjui sutikus.

Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (toliau – Valstybinė ne maisto produktų inspekcija) dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas, nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.

EN

REFUND

1.If the buyer was sold a product of inadequate quality and the seller discussed its shortcomings with the buyer, the buyer has the right to demand from the seller within 14 days of receiving the product, at his option:

replace a product of inadequate quality with a product of suitable quality;

reduce the price of the product accordingly;

to remove product defects free of charge within the agreed term;

to unilaterally terminate the sales contract and demand the return of the money paid for the product.

2.The product quality guarantee is determined by the product seller.

3.The goods are exchanged or returned at the place of purchase or at another place indicated by the seller, at a place convenient for the buyer and in a way convenient for both parties. The buyer submits a written request to the seller, indicating the product's defects and the buyer's choice of one of the requirements of point 1 of these rules. A cash register receipt or purchase-sale receipt, or other document confirming the purchase-sale of goods from this seller and a warranty document (if the quality guarantee period is set for the sold goods) are attached to the application.

4.If the buyer does not provide a cash register receipt or another document confirming the purchase-sale of goods issued in the prescribed manner from this seller, the goods are exchanged or other requirements specified by the buyer in point 1 of these rules are carried out only with the seller's consent.

In the event of disagreements between the buyer and the seller regarding the quality of the product, the seller, after receiving a written request from the buyer, must, no later than within 3 working days, apply in writing to the State Non-Food Products Inspection at the Ministry of Economy (hereinafter - the State Non-Food Products Inspection) for an assessment of the quality of the product, and upon receiving its written conclusions, immediately notify the buyer thereof.